Met nieuws van o.a.
partners

Layar om consumenten uitgebreider te informeren

Maza gaat actief gebruik maken van Layar om consumenten via augmented reality uitgebreider te kunnen informeren over haar mediterrane producten en de toepassingsmogelijkheden. Alle nieuwe verpakkingen van de salades en sauzen van Maza zijn voorzien van het Layar-logo. Daarmee krijgen consumenten met een smartphone of tablet toegang tot extra informatie. Het is de bedoeling om op termijn voor het gehele assortiment gebruik te maken van de mogelijkheden van Layar.

In de eerste fase brengt Layar een koppeling tot stand met de website van Maza met productinformatie en specifieke recepten voor haar producten, de fanpagina op Facebook en Smulweb met instructievideo’s over de uitvoering van recepten.

“We zijn van plan meer te doen met Layar en denken de eerste in Nederland te zijn die het op zijn verpakkingen toepast, maar wachten eerst af wat de ervaringen en de reacties van de consumenten zijn,” zegt Roberto Oberegger, commercieel directeur van Maza. “Wij hebben voor Layar gekozen, omdat we zien dat de gebruikers van onze producten behoefte hebben aan meer informatie. Als ze er eenmaal kennis mee hebben gemaakt, groeit de nieuwsgierigheid naar de toepassingsmogelijkheden. Met Layar kunnen we op een attractieve en laagdrempelige manier in die behoeften voorzien. De verpakking brengt de consument in contact met onze website en andere communicatiemiddelen. ”

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?