Met nieuws van o.a.
partners

Eerste online voorraad beheer tool voor MKB

Zonder enige logistieke kennis een voorraad optimaal beheren. Dat is het idee van het eerste online voorraadsysteem van Nederland. Picqer zorgt ervoor dat webshops, groothandels en (r)etailers hun voorraden op een betaalbare manier managen en zowel leveringen als inkoop kunnen optimaliseren. Sneller leveren dan de concurrent, lage voorraadkosten en slim inkopen zijn tenslotte uitdagingen waar veel ondernemers mee te maken hebben. 

Klanttevredenheid is belangrijker dan ooit, maar klanten worden ook steeds veeleisender en zijn door de transparantie op internet steeds beter geïnformeerd. De makers van Picqer zagen in dat veel middelgrote ondernemers wel beseffen hoe belangrijk efficiënt voorraadbeheer is, maar dat zij geen tijd of geld hebben om te investeren in dure software of nieuwe werknemers. 

Slim
Het intelligente systeem werkt veilig vanuit de cloud en zorgt ervoor dat gebruikers altijd en overal met het systeem kunnen werken. Het is zo ontworpen dat kennis van logistiek management niet nodig is. Picqer heeft zelfs geen handleiding en is intuïtief te gebruiken.

Simpel
Waar bestaande systemen moeten worden geïnstalleerd op een eigen server die onderhouden moet worden en eenvoudig kan uitvallen, heb je bij Picqer één simpel online abonnement. Een computer of tablet met internet is alles dat je nodig hebt. De rest gaat vanzelf.

Service
Het systeem wordt in oktober 2012 gelanceerd, maar het is al mogelijk om Picqer te proberen. Aanmelden kan via picqer.com. Ondernemers betalen na de lancering een vast bedrag van Euro 150 per maand en kunnen zowel online als persoonlijk contact opnemen.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?