Van Warmerdam Opticiens is een van de meest creatieve en innovatieve ondernemers in de Bossche binnenstad. Na hun eigen film Paris Pursuit en de opvallende Ray-Ban pop-up store komt Van Warmerdam vanaf zaterdag 22 september weer met iets heel nieuws: de eerste interactieve etalage van Nederland. Voorbijgangers kunnen meespelen in hun eigen film waarin ze zelf de verhaallijn bepalen. Speel een balspel voor de etalage of waan je even op een ver tropisch strand.
Andere wereldDoor het toepassen van de Kinect-technologie in combinatie met animaties en video worden voorbijgangers heel even meegezogen in een compleet andere wereld. En passant worden de verschillende USP’s van het lenzenmerk ACUVUE® (Johnson&Johnson) op speelse wijze gecommuniceerd. Want heel veel avonturen beleef je liever met contactlenzen dan met een bril die kan vallen of verdwijnen.
PremièreDeze bijzondere winkel- en merkbeleving doorbreekt op een prettige manier het standaard ritme van etalages bekijken en verder lopen. Om het publiek te vermaken en verleiden, ontwikkelden Biqini Interactive en Xellens, in opdracht van Johnson&Johnson Vision Care, deze revolutionaire retailtoepassing die aanstaande zaterdag zijn première beleeft bij Van Warmerdam Opticiens in ‘s-Hertogenbosch.