Met nieuws van o.a.
partners

LUNA fofo vanaf 17 december 2018 verkrijgbaar

Lunafofo

De Lunafofo van het Zweedse merk voor beautytechnologie Foreo is vanaf 17 december verkrijgbaar via Douglas.nl

De Luna fofo is een toevoeging aan de door celebrities en in de media geliefde Luna-familie en introduceert het tijdperk van gepersonaliseerde huidverzorging met één druk op de knop. Zoals het ontwerp doet vermoeden, is de Luna fofo een soort persoonlijke beautycoach.

Met de lancering van de bètaversie van de Luna fofo afgelopen juli in de VS heeft Foreo, in samenwerking met de FabFitFun Beauty website, al 900.000 Luna fofos naar Amerikaanse schoonheids professionals verstuurd. De Luna fofo wordt door het huidverzorgingsalgoritme met de dag slimmer – in de afgelopen twee maanden is een indrukwekkende 700 jaar aan kennis  verzameld en zijn er al bijna 1 miljoen huidverzorgingsconsultants die het product gebruiken.

Foreo oprichter en CEO Filip Sedic, die in 2012 samen met zijn vrouw de prijswinnende Luna creëerde, reageert dat voor het Zweedse beauty tech-merk met deze introductie een nieuwe grens wordt gepasseerd. “Dit Foreo-apparaat is in staat tot zelfstudie en onderscheidt zich van andere huidverzorgingsproducten door zijn vermogen zich iedere dag weer verder te verbeteren.”

De Luna fofo verwerkt voor de huidverzorgingsbehandeling informatie over vochtbalans en combineert dat met informatie uit de huidverzorgingsenquête die op de Foreo For You app wordt verkregen. Dit is om de frequentie, de kracht en de duur van de T-Sonic pulsaties op de huid aan te passen. Op deze manier krijgt iedereen een geoptimaliseerde behandeling die wordt aangepast op de conditie van zijn of haar huid.

Volgens Sedic is dit slechts het begin. “Onze toekomstige producten zijn van plan om de luchtkwaliteit en de huidconditie van de gebruiker realtime te detecteren. Op basis van alle gegevens kan het apparaat een behandelingsmethode samenstellen die op dat moment het meest geschikt is. Het apparaat zal binnenkort kunnen voorspellen welke soort behandeling, producten of hulpmiddelen nodig zijn voor de komende dagen. Dat zal volledig gepersonaliseerd zijn, door de voortdurende controle, analyses en voorspellingen wordt het apparaat uw eigen slimme huidverzorgingsadviseur”.

Luna fofo is het nieuwste beauty-gadget van Foreo, waardoor de beauty industrie wordt opgeschud. De gepersonaliseerde functies die het apparaat heeft, maakt het ook steeds slimmer. Luna fofo is zo ontwikkeld dat iedere gebruiker een huidcijfer krijgt, die wordt gegeven op een schaal van 1 tot 100. De vochtbalans van de huid wordt gemeten en op basis daarvan krijgt de gebruiker een reinigingsroutine die zo is afgestemd dat de kwaliteit van de huid wordt verbeterd.

Bezitters van de Luna fofo worden geadviseerd om de analyse eens in de twee weken te doen om de voortgang te controleren en zodra de gegevens zijn opgeslagen wordt de Luna fofo opnieuw aangepast. Het einddoel is natuurlijk om na verloop van tijd de felbegeerde score van 100/100 te behalen.

Op dit moment wordt wereldwijd iedere 3 seconden een Luna apparaat van Foreo verkocht. De introductie van de Luna fofo schept hoge verwachtingen, deze kleine beauty-gadget zal in minder dan één maand meer dan 1000 jaar aan informatie verzamelen.
De Luna fofo is verkrijgbaar is zeven kleuren: Pearl Pink, Aquamarine, Fuchsia, Midnight, Mint, Purple, en Sunflower Yellow.

Luna fofo is te koop voor €89.

De Foreo For You-app kan gratis worden gedownload van de App Store voor IOS / Google Play Store voor Android.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?