Met nieuws van o.a.
partners

Je eigen gepeRRRRsonaliseerde borrelplank

borrelplank

De herfst heeft zijn intrede gedaan, iedereen komt weer in de stemming om thuis lekker op de bank te ploffen met een glas wijn. Het wijnhuis Gato Negro speelt hier goed op in, bij elke gekochte fles Gato Negro maak je kans namelijk op een van de 250 gepersonaliseerde borrelplanken. Want zeg nou zelf, een borrel smaakt nóg beter met jouw unieke borrelplank en een glas Gato Negro in jouw hand. Hiernaast de hoofdprijs: een borrelplank van maar liefst 3 meter, gevuld met genoeg hapjes voor jouw sportteam, vriendengroep of familie.

Jouw unieke boRRRRelplank
Zie jij dit wel voor je? Koop dan je favoriete Gato Negro wijn, scan vervolgens de necktag, vul je gegevens in en kom er direct achter of jij de winnaar bent van een gepersonaliseerde borrelplank. Het kan goed zijn dat je de Gato Negro displays al hebt zien staan bij PLUS of COOP, maar deze actie loopt nog bij COOP tot en met week 47 en bij Van Tol supermarkten in week 48. Let wel, niet elk filiaal neemt deel aan de actie.

Over Gato Negro
Gato Negro is één van de bekendste wijnmerken ter wereld, komt uit Chili en wordt verkocht in meer dan 80 landen. De naam, het logo en merk zijn te danken aan het huisdier van de Chileense wijnmaakster, een zwarte kat, oftewel Gato Negro. Haar huisdier werd de inspiratie voor geweldige wijnen, met een consistente smaak en premium kwaliteit. Kijk voor het aanbod Gato Negro wijnen bij de volgende supermarkten: Van Tol, Coop, Plus, Dekamarkt, Dirk, Polesz, Boon, Spar, Boni, Hoogvliet, Vomar, Boon’s markt, Jan Linders en Jumbo.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?