Met nieuws van o.a.
partners

Fast Fruit schudt het vriesvak wakker met innovatief fruitassortiment

fast fruit
Fast Fruit is fun
De missie en visie van Fast Fruit is mensen inspireren en stimuleren om meer fruit te eten, door innovatie, gemak en met creativiteit. Waarom blijft de fruitconsumptie achter? De consument van vandaag wil wel gezond eten, maar gemak staat bovenaan. Fruit wassen, schillen of snijden, is vaak te veel moeite. Wat Fast Fruit betreft is dat nu verleden tijd met de handige portieverpakkingen van vers geplukt fruit uit de beste regio’s ter wereld. Fast Fruit is fun.
Inspiratie en innovatie
Fast Fruit heeft fantastische fruitcombinaties ontwikkeld. Multifunctioneel. En ook hier: gemak dient de mens. In een handomdraai maak je de lekkerste ontbijtjes, desserts, smoothies en gewoon fruitsnacks rechtstreeks uit je eigen vriezer! Binnen de A-merken is er geen producent die zo innovatief en inspirerend te werk gaat. De zes nieuwe verpakkingen zijn stuk voor stuk uniek en een lust voor het oog – en de smaakpapillen – vanwege de speciale fruitvarianten in levendige kleuren: Açai Drops, Blauwe Bessen, Mango Papaya Pitaya, Banaan Mango Ananas, Banaan Kers Proteïne Smoothie en Appel Banaan Proteïne Smoothie.
Waarom diepvries?
Slechts 25% van de supermarktbezoekers loopt doelgericht naar het diepvriesschap. Het lijkt bijna vergeten terrein. Dit terwijl diepvriesfruit vaak van hogere kwaliteit is. Fast Fruit wijst je de weg naar deze nieuwe wereld. De vruchten worden geplukt op het piekmoment van rijpheid en direct in losse stukjes ingevroren. Hierdoor plakt het zoete, perfecte fruit niet aan elkaar en kun je het meteen in de gewenste portie consumeren.
Waar te koop?
Fast Fruit is verkrijgbaar bij Albert Heijn, Plus, Dekamarkt, Coop, Jumbo, Boon’s, Vomar, Picnic.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?