Met nieuws van o.a.
partners

Albert Heijn komt met verfrissend baby- en peuterassortiment

AH kleintjes

Vanaf afgelopen maandag ligt in Albert Heijn winkels door het hele land een uitgebreid en vernieuwd assortiment baby- en peuterproducten in de schappen. Ouders met jonge kinderen kunnen terecht bij de supermarktketen voor voordelige producten voor ieder moment van de dag, in elke levensfase van hun kind. Naast de introductie van een heerlijk zachte luier die sneller droog wordt, is het assortiment baby- en peutervoeding uitgebreid en verduurzaamd, maar nog steeds van hoge kwaliteit. Tot slot kunnen jonge ouders in de Allerhande en via AH Leefstijl genoeg inspiratie en informatie vinden om met meer gemak en plezier de uitdagende periode vanaf de zwangerschap te beleven.

Voordelige luiers die langer droog blijven en zowel voor het kind als de ouders veel fijner aanvoelen, duurzamere producten en verpakkingen en meer keuze uit gezonde voeding voor elk moment van de dag: vanaf aanstaande maandag is het vernieuwde baby- en peuterassortiment van Albert Heijn in winkels in heel Nederland te vinden. 

“De eerste duizend dagen van een kinderleven zijn spannende en ook vaak dure tijden voor de ouders, aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn. “Ouders met kleintjes hebben veel aan hun hoofd en willen uiteraard het beste voor hun kinderen. Ook weten we dat deze groep gehecht is aan producten die bewezen voor hun gezin werken. Daarom zetten we in op het behoud van kwaliteit, het verduurzamen van de producten en het bieden van gemak en voordeel. Met dit uitgebreide assortiment zorgen we ervoor dat ook een nieuwe generatie ouders bij ons terecht kan voor de beste, meest voordelige en gezonde producten voor hun kleintjes”. 

Nieuw: eigen merk luier voor een voordelige prijs 
Opvallend in het assortiment is de nieuwe eigen merk luier van Albert Heijn. Hierbij is voor elke fase gekeken naar verbetering voor zowel het kind als de ouders. Het beter absorberen zorgt ervoor dat het kindje sneller droog is en, niet geheel onbelangrijk: de luier zit een stuk fijner om de beentjes en buik van het kind door de verbeterde pasvorm. Tot slot voelt de luier voor ouders zachter aan als zij hun kind vasthouden. En dat alles tegen een scherpe prijs. Zo kunnen ouders de nieuwe luier in de week van 10 februari uitproberen met maar liefst 40% korting en zijn producten zoals buggy’s en fijne kussens scherp afgeprijsd in de Voordeelshop.

Duurzamere flesvoeding van onverminderd hoge kwaliteit 
Het assortiment voeding is voor elke fase die het opgroeiende kind doormaakt uitgebreid en verbeterd. Wanneer er geen borstvoeding meer gegeven kan worden of wanneer de ouders besluiten hiermee te stoppen, kunnen zij terecht bij Albert Heijn voor flesvoeding. De kwaliteit van deze producten blijft ook met de vernieuwing in dit assortiment onverminderd hoog. Ouders merken met name de verandering in het design, waarbij de verpakking 100% recyclebaar blijft. Tot slot wordt er ruim 3400kg CO2 bespaard door gebruik te maken van ingrediënten die dichterbij huis worden gehaald, zoals Nederlandse koemelk.

Gezonde voeding voor elk moment van de dag 
Het afgelopen jaar is Albert Heijn begonnen met het verder ontwikkelen van andere voeding voor jonge kinderen. Zo is er gekeken naar meer gezonde keuzes voor ouders wiens kinderen al toe zijn aan voeding met meer structuur. In dit schap is er nu meer keuze uit gezonde voeding voor elk moment van de dag, van pap in de ochtend of een maaltijdpotje in de avond, tot tussendoortjes zoals knijpfruit en gezonde snacks. Door vanaf maandag maar liefst 30 producten toe te voegen maakt Albert Heijn het makkelijker voor deze groep ouders om met gemak de nodige vitaminen aan hun kinderen mee te geven. De verpakkingen van het knijpfruit zijn vanaf het tweede kwartaal van 2025 volledig recyclebaar.

Veel inspiratie: uitbreiding AH Leefstijl en terugkeer “Opperdepop” in Allerhande 
Op het gebied van inspiratie lanceert Albert Heijn een nieuw initiatief binnen het Leefstijl domein, volledig gericht op zwangerschap. Van een kinderwens, tot zwanger zijn en een kleintje krijgen: elke fase is een bijzondere tijd waarin alles draait om goed voor jezelf (en elkaar) zorgen. De experts van Albert Heijn helpen met heel veel leefstijltips en gezonde inspiratie. Het nieuwe initiatief “Zwangerschap” binnen het AH Leefstijl domein is via deze link te vinden. Daarnaast keert de rubriek “Opperdepop” terug in de Allerhande. Eten met kleintjes kan voor veel vragen zorgen. In deze rubriek krijgen ouders tips, recepten en inspiratie om een feestje te maken van eten met kinderen. De nieuwe Allerhande is via deze link te vinden, de Opperdepop rubriek is online via deze link te vinden.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?