Met nieuws van o.a.
partners

Neckermann Reizen lanceert vooraf reserveren fevoriete hotelkamer

Met de nieuwe service ‘Kies jouw kamer’ kunnen gasten van Neckermann Reizen nu hun favoriete kamer in het geboekte hotel reserveren. In de pilotfase wordt ‘Kies jouw kamer’ getest in een aantal geselecteerde hotels. Er zijn nu al bijna 30 hotels waar dit mogelijk is en dat zal voortdurend verder uitgebreid worden.

De planning is, om dit in de zomer van 2018 voor ongeveer 300 Neckermann ‘eigen’ hotels aan te bieden. “Wij zijn de eerste reisorganisatie die deze innovatieve service aan haar klanten biedt en we zijn ervan overtuigd dat dit zeer goed gewaardeerd wordt,” zegt Carola Hoekstra, Managing Director van Thomas Cook Nederland waar Neckermann Reizen onderdeel van uit maakt. “Onze gasten willen steeds vaker zelf kiezen en vooraf zaken vast kunnen leggen. Wij willen deze wensen van onze klanten graag vervullen en daarmee onze visie ‘Customer at our Heart’ verder uitdragen”, aldus Hoekstra.  Het uitbreiden van deze individuele services is een van de focuspunten van de strategie van de reisorganisatie.  

Het gebruik van ‘Kies jouw kamer’ is simpel; zes dagen voor het begin van de vakantie ontvangt de klant, die een verblijf in een van de deelnemende hotels heeft geboekt, een e-mail met daarin gegevens waarmee zij hun gewenste kamernummer in de reeds geboekte kamercategorie kunnen boeken. Via een link krijgen zij toegang tot een plattegrond van het geboekte hotel. Met een paar klikken kan de gewenste kamer gereserveerd worden. Hiervoor wordt een vergoeding van ongeveer twintig tot dertig euro gevraagd. Dit  bedrag is verschillend per hotel en wordt vooraf in de e-mail aan de klant vermeld. Hierna volgt een bevestiging per e-mail met het gereserveerde kamernummer. De toeslag voor de kamerreservering dient, bij aankomst in het hotel betaald te worden.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?