Met nieuws van o.a.
partners

Paaseieren zoeken wordt nu nog leuker

Elk kind – jong of oud – is dol op Pasen vanwege al het lekkers dat op de Paastafel staat en de traditie van het paaseieren zoeken. De glimlachende gezichten van menigeen bij het vinden van de chocolade, dat is waar Libeert het voor doet. Deze Pasen wordt nog leuker – of er nu meegedaan wordt aan het zoeken van paaseieren of als je het gewoon leuk vindt om iemand iets cadeau te doen – want Libeert komt met onweerstaanbare en humoristische chocolade eieren.

De Eggspressions zijn beschikbaar in vier verschillende prints. Elke print is gebaseerd op een emoticon, met keuze uit hartjesogen, een grote glimlach, een muziek luisterend ei of het ei dat tranen in zijn ogen heeft van het lachen. Een leuk feitje: De twee meest gebruikte emoticons zijn deze met de ogen als hartjes en degene met tranen van het lachen.

De eieren van 100% Belgische chocolade worden volgens een geheim familierecept gemaakt en zijn van hoge kwaliteit. De chocolade heeft een volle en zachte textuur die heerlijk wegsmelt in de mond.

De paaseieren zijn van duurzame cacao gemaakt en zijn UTZ-gecertificeerd. Dit staat voor duurzame landbouw en betere kansen voor landbouwers, hun gezinnen en onze planeet. Het UTZ-programma leert boeren betere landbouwmethoden aan, zorgt voor betere arbeidsomstandigheden en betere zorg voor hun kinderen en het milieu, nu en in de toekomst.

De Eggspressions zijn in Nederland momenteel exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn voor €7,99 per stuk à 185g.

Libeert heeft de Kerstman, de Paashaas en Sinterklaas als grootste klant. Het is een familiebedrijf opgericht in 1923 waar momenteel de vierde generatie aan de slag is. Nieuwe smaken introduceren, innoveren en groeien, de vierde generatie Libeert laat sinds 2013 een frisse wind door het Belgische familiebedrijf waaien. Libeert, marktleider in België in holle figuren, wil hun expertise en productie verder uitbreiden in Europa. Kwaliteit is bij Libeert van het grootste belang. The Family Recipe staat voor vertrouwen en respect op alle vlakken; de ingrediënten, de kwaliteit van de chocolade, de waarden, medewerkers, business integrity en de klanten.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS?